Ας συστηθούμε

Ο κύκλος εργασιών μας προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις Λιανικής μέσα από τα My market και τις πωλήσεις Χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry.

Ως μία καθαρά ελληνική επιχείρηση ενισχύουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα με όλα τα μέσα που διαθέτουμε. Η ελληνικότητα ως καταγωγή, αλλά και ως εθνική προτεραιότητα διέπει το σύνολο των στρατηγικών επιλογών μας.

Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια είναι ο σεβασμός στον πελάτη – καταναλωτή, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών μας, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Το δίκτυο καταστημάτων My market έως το τέλος του 2015 αριθμούσε 66 καταστήματα λιανικής κυρίως στην Αττική και στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας Ελλάδας, με χώρους πώλησης είτε 1.000 -1.200 τ.μ. είτε 350 τ.μ. – 650 τ.μ. (My market Easy). Το Φεβρουάριο του 2016, η εταιρεία απέκτησε την αλυσίδα Βερόπουλος επεκτείνοντας την παρουσία της σε στρατηγικά σημεία σε όλη την Ελλάδα και φτάνοντας τα 221 σημεία πώλησης και τους πάνω από 10.000 εργαζόμενους.

Η διαδικασία ενοποίησης των δύο εταιρειών, εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, τοποθετώντας την αναβάθμιση των καταστημάτων και υπηρεσιών τους ως πρώτη προτεραιότητα.

Πρόκειται για ένα πολυδιάστατο και ιδιαίτερα απαιτητικό έργο που περιλαμβάνει τόσο αλλαγές στις ταμπέλες, την εσωτερική διακόσμηση και σήμανση των καταστημάτων, όσο και αναβάθμιση στον εξοπλισμό, τα μηχανογραφικά συστήματα, αλλά και την εκπαίδευση και κατάρτιση του συνόλου των εργαζομένων σύμφωνα με τις αρχές, τις αξίες και την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας.

Η φιλοσοφία μας αυτή έχει ως αρχή την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τον πελάτη, μέσα από ένα υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών που βασίζεται στη φιλική και εγκάρδια συμπεριφορά των εργαζομένων και φυσικά στην αξεπέραστη ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μας.

Τα METRO Cash & Carry, με 48 σημεία και χώρους πώλησης 2.500 – 3.500 τ.μ. αποτελούν την αλυσίδα με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων χονδρικής στη χώρα, διεκδικώντας δίκαια το ρόλο του ηγέτη στην αγορά.  Στόχος μας η δυναμική παρουσία μας σε όσο το δυνατόν περισσότερες πόλεις και νομούς της ελληνικής επικράτειας στηρίζοντας τον ανεξάρτητο επαγγελματία και δίνοντάς του την ευκαιρία να προμηθεύεται τα προϊόντα που επιθυμεί στις πιο συμφέρουσες και κερδοφόρες τιμές. Τα METRO Cash & Carry είναι καταστήματα με ευρύχωρους και άρτια ταξινομημένους χώρους πώλησης, διαθέτουν άνετο Parking και βρίσκονται σε κομβικά σημεία με άνετη πρόσβαση, μέσα στην πόλη, ή στα όριά της. Απευθυνόμαστε στους επαγγελματίες (όπως mini markets, παντοπωλεία, κάβες, ταβέρνες, bars, ξενοδοχεία κ.λπ.) όχι μόνο της πόλης, στην οποία βρισκόμαστε, αλλά και σε όσους έχουν την επιχείρησή τους στην ευρύτερη περιοχή (ακτίνα 50 - 80χλμ).

Όραμα & Στόχος

Όραμα και Στόχος μας, είναι να είμαστε η πιο επιτυχημένη Ελληνική εταιρεία του κλάδου μας και αυτό να επιβεβαιώνεται καθημερινά από:  

  • Την εξαιρετική ποιότητα του Ανθρώπινου Δυναμικού μας, των προγραμμάτων μας και της επιτυχούς υλοποίησής τους.
  • Την καλή γνώση και εξυπηρέτηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών μας, των καταναλωτών και της κοινωνίας.
  • Την Ανάπτυξή μας, που συμβαδίζει με εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα.
  • Την Ακεραιότητα, Ειλικρίνεια και Υπευθυνότητα σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων μας.

Πολιτική Ανάπτυξης

H πολιτική μας, σχετικά με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας, στηρίζεται στη δημιουργία καταστημάτων METRO Cash & Carry και My market σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία σε όλη την Ελλάδα και έχοντας ως στόχο την παροχή άριστων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα στους πελάτες μας.

Αναφορικά με τα METRO Cash & Carry, στόχος μας είναι η ύπαρξη ενός καταστήματος σε κάθε μεσαία και μεγάλη πόλη της Ελλάδας και η γεωγραφική κάλυψη του εμπορίου της χώρας κατά 95%, εδραιώνοντας ακόμη περισσότερο την αδιαμφισβήτητη, ηγετική θέση μας στη χώρα.

Για τα My market, στόχος μας έως το 2015 ήταν η ύπαρξη καταστημάτων στις περισσότερες γειτονιές και κεντρικές αγορές της Αττικής και της Νότιας Ελλάδας. Ωστόσο, η απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου της αλυσίδας super market Βερόπουλος, το Φεβρουάριο του 2016 ανέπτυξε σημαντικά το δίκτυo της εταιρείας σε στρατηγικά σημεία ολόκληρης της επικράτειας.